POFFta ispitoare a peştilor!



   Salutare! 

    În urmă cu puțin timp am trecut pragul unui magazin cu articole și produse de pescuit din Satu Mare. Am rămas surprins să văd că în acest oraș am ocazia sa dau peste un producător de nade, peleți, boilesuri, arome, uleiuri și multe alte produse, dar pe lângă acestea tot aici găsești tot ce ai nevoie pentru prepararea unui boiles, iar dacă vrei să îți creezi o nada proprie ai ocazia.

   La rândul meu am achiziționat și eu câteva produse, iar la sfârșit de săptămana voi face o ieșire şi o să revin cu un feedback. Până atunci vă las mai jos pagina de Facebook, adresa şi un site de unde puteți achiziționa toate produsele care se găsesc în catalogul firmei POFF.


Pagină de Facebook: https://www.facebook.com/poffcarp/

Adresa: Satu Mare, Str. Dara, Nr. 10

#poffcarp #poffteam














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

POFFta de test la method feeder!

Despre mine

Pescuitul la method feeder