Despre mine

Salutare!

   Mă numesc Ardelean Iulian Adrian, am 23 de ani, sunt din Satu Mare si sunt pasionat de pescuit.

   Pescuitul îmi este cunoscut din copilarie, din momentul în care mă însotea mama şi statea să savureze cu mine fiecare bucurie de a prinde peşte. Cu timpul mergeam şi singur, dar aveam un vecin care la randul lui iubea şi el pescuitul, iar mai mereu vara mergeam la Râul Homorodul Vechi, care era la aproximativ 300 m de casele noastre. Momelile folosite erau tot timpul pâinea, râmele şi mai rar viermişorii deoarece erau greu de gasit, dar cu toate acestea capturile se arătau mereu.

   În urma cu ceva timp am dorit sa ma axez pe stilul de feeder şi am început ''investiţia'' care numai nu se termina 😂 

   Menirea acestui blog este de a împărtăși cu voi fiecare partidă de pescuit, de a vă prezenta echipamentul folosit, nada, iar daca o sa doriţi să vă prezint într-un alt blog ceva din ce am in dotare o voi face cu cel mai mare drag. 

   Pana data viitoare vă urez tuturor: Fire întinse!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

POFFta de test la method feeder!

Pescuitul la method feeder