POFFta de test la method feeder!

     Salutare!


     Zilele trecute am făcut o ieşire pe balta din Noroieni (Satu Mare). A fost o partidă de teste în care am încercat mai multe produse ce există pe piaţă sau urmează să le gasiţi în cel mai scurt timp în diverse magazine sau cel mai sigur pe site-ul: http://www.poff.ro


     Am optat să îmi pregătesc 2 tipuri de nadă. Prima a conţinut următoarele produse: TTX (bază), British bread (roşu), Făină de cânepă, betaină şi arome de scopex şi ananas, iar a doua nadă a fost ceva mai simplă: micropeleţi de krill, făină de krill şi krill hidrolizat.






     La cârlig am folosit un pop-up ce se află în fază de teste, dar sperăm ca în cel mai scurt timp să îl gasiţi pe rafturile magazinelor!




Dacă doreşti să afli ce pop-up am folosit, urmăreşte următoarele postări!

Pagină de Facebook: https://www.facebook.com/poffcarp/

Adresa: Satu Mare, Str. Dara, Nr. 10

Până data viitoare vă urez: Fir întins!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre mine

Pescuitul la method feeder