O zi cu vreme instabilă...

                                              Salutare!


   Astăzi o să vă povestesc despre faptul că sâmbătă (23.06.2018) am făcut o ieşire la o baltă din apropierea oraşului Satu Mare, localitatea Noroieni.
   Am bătut câţiva kilometri până să găsesc balta, dar a meritat! 😂


   Balta este poziţionată într-o zonă foarte liniştită, iar pe două părţi laterale este înconjurată de pădure. Dupa câteva minute petrecute pe malul apei am urmărit un loc cât mai bun pentru a începe pescuitul, iar în cele din urmă m-am poziţionat paralel cu o insulă în ideea că voi lansa la buza malului insulei.

   Echipament folosit: Lanseta Tica Reactor Lite 3,60 ; mulineta Ryobi Zauber 4000; fir principal Cralusso Prestige Match Sinking 0,20 ; cârlige Preston PR39 mărime 10; forfac textil Haldorado 0,10; method feeder Preston L 30 gr.



   Ca nadă am folosit micropeleţi de la FeederX - Super Mix Pellet 2mm si groundbait FeederX - Super Carp Green. Am optat să pescuiesc cu micropeleţi amestecaţi cu groundbait.
La cârlig am ales pelete de cârlig Benzar Mix Bicolor cu aromă de belachan şi krill.

   Prima lansare, prima tragere, dar din păcate am pierdut crapul la mal nefiind înţepat corect.
La a doua lansare am reuşit să aduc pe mal ciortanul de aproximativ 1,5 kg, dar spre surprinderea mea a tras exagerat de tare... nu îmi venea să cred că un ciortan poate trage aşa... Dacă mă ruga cineva să preconizez greutatea cu siguranţă aş fi spus mult mai mult decât avea cu adevărat... Culoarea crapului era foarte deschisă, până în acel moment nu am mai văzut o astfel de culoare deschisă la crapi...



   Din păcate nu am reuşit să ţin evidenţa peştilor capturaţi, dar este de evidenţiat faptul că am avut trageri constante la interval de 5-10 minute maxim.


   Vremea a fost instabilă, dimineaţa a fost noros, dupa puţin timp a ieşit soarele, a fost ploaie, iar soare, vânt,... Într-un cuvânt am trecut prin toate fenomenele naturale, dar mai puţin zăpadă...  😂

   Am încheiat partida aproximativ la ora 16:00 cu ajutorul unui pescar ce mi-a arătat norii de furtuna ce erau în spatele meu, m-am pus să strâng urgent (timp record personal 5 minute cu toate bagajele în masină 😂). Chiar în momentul în care bagajele erau în maşină a început ploaia cu grindină... 😕


   Dacă doriţi un scurt video cu echipamentul din timpul drilului lăsaţi un comentariu în secţiunea de mai jos.

   Până data viitoare vă urez: Fir întins!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

POFFta de test la method feeder!

Despre mine

Pescuitul la method feeder